Задать вопрос спикеру

Ru

Ваше имя

Очистить чат

Фамилия

Выбрать спикера

Ваш вопрос

Строка статуса

Әлеуметтік жарнама ақпараттық терапия құралы ретінде. Дағдарыс кезеңінде жұмыс істеу принциптері

Әлеуметтік жарнаманың дағдарыс кезіндегі өзектілігі мен қажеттілігі

Әлеуметтік жарнаманың тиімділігіне кәсіби көзқарас

Индустриалды стандарттар әлеуметтік және коммерциялық жарнамаға бірыңғай ұсыныс ретінде

СПИКЕРЛЕР

ДИЛМУРАД РАХИМОВ

International Media Service компаниясының басқарушы серіктесі

ЛӘЗЗАТ СҮЙІНДІК

ҚР АҚДМ Ақпарат комитетінің төрайымы

ДЖУМАЕВ ИЛЬМУРАД

ОАЖҚ сараптамалық кеңес басшысы, VI Kazakhstan бас директоры

АННА ТЮТЬКОВА

ОАЖҚ сарапшысы, Optimum Media Eurasia даму жөніндегі директоры

ТИГРАН ТУНИЯНЦ

Gettarget креативті директоры

 

БАЙЛАНЫС АҚПАРАТЫ

ҰЙЫМДАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

БОЙЫНША

КОНТЕНТ-МАРКЕТ МӘСЕЛЕЛЕРІ

БОЙЫНША

e-mail: org@astanamediaweek.kz

e-mail: content@astanamediaweek.kz