2019 жылғы 11-13 қыркүйекте «Қазмедиа орталығында» Орталық Азия аумағындағы ең ірі медиаоқиға - ASTANA MEDIA WEEK өтті!
Astana Media Week-тің негізгі мақсаты – отандық медиа саланы дамыту және өңірлік деңгейде индустриядағы іскерлік қатынастарды ілгерілету.
Іс-шаралар бағдарламасында:
панельдік пікірталастар (бірінші күні сериалдық өнімді дамыту және өндіру тақырыбы және оған байланысты салықтық преференциялар, кинопрокат шарттары, контенттік мазмұн, кино-өнімнің креативтілік деңгейі және демеушілер үшін оның тартымдылығы бойынша мәселелер талқыланды)
продакшн-студиялар мен ТВ дистрибьюторларының қатысуымен контент-маркет (20-дан астам компания)
баспасөз қызметі мен квазимемлекеттік сектор өкілдеріне арналған семинарлар
Медиааптаның соңғы күні медиа-контент трендтеріне: интерактивті сторителлингке, видео-контент эволюциясына, оның бейімделуіне, монетизациялауға арналды. Медиа тұтынудың жаңа үлгілері өнім мазмұнын қалай өзгертетіні, цифрлық медиа мониторингі және сараптамасы, «қазақ тілді Youtube» туралы айтылды.
Қатысушы елдер: Қазақстан, Ресей, Украина, Польша, Швеция, Түркия, Өзбекстан, Қытай, Үндістан.
продюсерлер мен бағдарламалық директорлардың продакшн-компанияларға арналған ашық воркшоптары, шеберлік сыныптар
БАҚ қолдау қорының «TREND ZONE: қазір уақыт» коммуникативтік алаңы (журналистер, пиар-кеңесшілер, дипломаттар, ғалымдар, баспагерлер, педагогтар мен кредиторлардың қатысуымен воркшоптар мен медиа-дәрісханалар).
БАҚ қолдау қорынан «максималды репост» Media talks бейресми конференциясы
AMW аясында Қазақстандағы алғашқы жарнамалық конференция – «ADTribune - Азияның жарнамалық дауысы»
«Қазақстан» РТРК» АҚ және «Хабар» Агенттігі» АҚ жаңа телевизиялық маусымының тұсаукесері»
жабық кинокөрсетілім және т.б.