«Сонымен қатар, аудитория оның желіде маңызды болып жатқанын түсіне бастады. Бұрын біз аудиторияны басқаратынбыз, енді керісінше, аудитория бізді басқарады. Біз оның қажеттіліктерін барынша қанағаттандыруға тырысамыз. Мұның қаншалықты дұрыс екенін білмеймін. Менің ойымша, бұл біздің барлығымыздың рейтингке тәуелді болғанымыздың салдары. Көрермендер бағдарламалар мен бейнероликтердегі жанрларға сән қояды. Жыл сайын әлеуметтік желілер пайдаланушылардың саны артып келеді. Тиісінше, жанрлық контенттің саны да артып келеді. Бұл «теледидардан» шыққан адам гаджетке кетті деген сөз емес. Ал адамның контентпен бірге әлеуметтік желілерге ауысқаны туралы» - деді «Хабар» агенттігінің төрағасы.
Онлайн конференция спикерлері қандай қорытындыға келгенін білу үшін сілтеме бойынша толық шығарылымды көруге кеңес береміз https://www.youtube.com/watch?v=0gahoFyqGCU
Біздің YouTube-арнамызға және әлеуметтік желілердегі парақшаларымызға жазылыңыз!