AMW | Жаңалықтар

«Оң мазмұнды контент әсіресе сұранысқа ие» – Динара Құсайын, отбасылық және адами даму магистрі.

27 қыркүйекте жыл сайынғы «Astana Media Week» медиаапталығында балалар қауіпсіздігі және отбасылық даму жөніндегі сарапшы, отбасылық және адами даму магистрі Динара Құсайын «Өткір әлеуметтік тақырыптарды түсіндіру ерекшеліктері» тақырыбында онлайн режимінде өз пікірін білдірді.


«Теріс мазмұнды контентке сүйене отырып рейтингтерді қуалау мен үшін ескірген тәсіл. Керісінше, қазіргі уақытта, пандемиямен ушыққан жағдайда, оң мазмұн әсіресе сұранысқа ие. Байқасаңыздар, бүгінгі таңда желідегі «бақыт саудагерлері», әзіл-оспақ және ойын-сауық контенті аса танымал. Егер біз БАҚ-тағы әлеуметтік контент туралы айтатын болсақ, онда адамдарға басқа адамдар туралы жақсы әңгімелер қажет. Эмпатия, қамқорлық пен қолдау бар оқиғалар қажет» - деді Динара.


Дөңгелек үстел спикерлері қандай қорытындыға келгенін білу үшін сілтеме бойынша толық шығарылымды көруге кеңес береміз https://www.youtube.com/watch?v=HJVVqfoR6dw

Біздің YouTube-арнамызға және әлеуметтік желілердегі парақшаларымызға жазылыңыз!