«Теріс мазмұнды контентке сүйене отырып рейтингтерді қуалау мен үшін ескірген тәсіл. Керісінше, қазіргі уақытта, пандемиямен ушыққан жағдайда, оң мазмұн әсіресе сұранысқа ие. Байқасаңыздар, бүгінгі таңда желідегі «бақыт саудагерлері», әзіл-оспақ және ойын-сауық контенті аса танымал. Егер біз БАҚ-тағы әлеуметтік контент туралы айтатын болсақ, онда адамдарға басқа адамдар туралы жақсы әңгімелер қажет. Эмпатия, қамқорлық пен қолдау бар оқиғалар қажет» - деді Динара.
Дөңгелек үстел спикерлері қандай қорытындыға келгенін білу үшін сілтеме бойынша толық шығарылымды көруге кеңес береміз https://www.youtube.com/watch?v=HJVVqfoR6dw
Біздің YouTube-арнамызға және әлеуметтік желілердегі парақшаларымызға жазылыңыз!